ΚΑΡΚΙΝΟΣ

(22/6 – 22/7)

ΚΑΙ ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ

sign design – Alberto Vacca Lepri

Εβδομάδα  27.3-3.4

 

 

Ναι μερικές φορές είναι πιο επιτακτική η ανάγκη και τελικά πιο δίκαιο να ζητήσουμε συγγνώμη από τον εαυτό μας για τις ταλαιπωρίες που τον υποβάλαμε, για τις ερωτικές ιστορίες που όλα έλεγαν όχι αλλά επιμείναμε για να πέσουμε σε παγίδα, για τις λάθος επιλογές μας, για τις ευκαιρίες που δεν τολμήσαμε. Η Αφροδίτη ανάδρομη ακόμα στον Κριό ζητάει από σένα μια συγγνώμη στον εαυτό σου, κατανόηση για τα λάθη σου, μεγαλύτερη προστασία της ψυχής σου, λιγότερη παρορμητικότητα. Γενικά είναι μια περίοδος μεταξύ εσωστρέφειας και επείγουσας ανάγκης για οτιδήποτε σού υπόσχεται μέλλον: πρόσωπο, ιδέα, απασχόληση, κατεύθυνση, δουλειά. Είναι σωστό ότι τα καινούργια πράγματα χτίζονται με παλιά υλικά, αλλά χρειάζεσαι επίσης επειγόντως φρέσκο αέρα. Προτού σε καταπιεί η ρουτίνα και η ενδοσκόπηση, αλλά και η εντατική δουλειά καλλιέργησε το δίκτυο των ανθρώπων παλιών και καινούργιων που θα σε στηρίξουν και θα βάλουν πλάτη για σένα. Δέξου τα δώρα με όποια μορφή κι αν έρχονται.     

 

Για πιο ολοκληρωμένη εικόνα των αστρολογικών σου τάσεων θα πρέπει να διαβάζεις και τον ωροσκόπο σου.

ΣΧΟΛΙΑ

Τρίτος Οίκος

Όσοι έχουν έντονη έμφαση στον Τρίτο τους Οίκο διαθέτουν ακόρεστη ανάγκη για επικοινωνία, πληροφορίες, γνώση κι την ικανότητα να επικοινωνούν και να δημιουργούν επαφές με διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Ανάδρομη Αφροδίτη

Κάθε φορά που έχουμε ανάδρομη Αφροδίτη έχουμε και το έντονο ενδεχόμενο επιστροφών από το παρελθόν, πρόσφατο, ή απώτερο έως απώτατο. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Τρίτος Οίκος

Τρίτος Οίκος

Όσοι έχουν έντονη έμφαση στον Τρίτο τους Οίκο διαθέτουν ακόρεστη ανάγκη για επικοινωνία, πληροφορίες, γνώση κι την ικανότητα να επικοινωνούν και να δημιουργούν επαφές με διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Ανάδρομη Αφροδίτη

Ανάδρομη Αφροδίτη

Κάθε φορά που έχουμε ανάδρομη Αφροδίτη έχουμε και το έντονο ενδεχόμενο επιστροφών από το παρελθόν, πρόσφατο, ή απώτερο έως απώτατο. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.