ΚΡΙΟΣ

(21/3 – 20/4)

ΚΑΙ ΩΡΟΣΚΟΠΟΣ ΚΡΙΟΣ

sign design – Alberto Vacca Lepri

Εβδομάδα  27.3-3.4

 

 

Με την  Αφροδίτη ανάδρομη στο ζώδιο σου χρειάζεται να εμπεδώσεις μερικά μαθήματα και να σκεφτείς σοβαρά (χωρίς όμως ακόμα να παίρνεις αποφάσεις) κάποια ζητήματα σχέσεων: (1) Πώς να είσαι ανεκτικός/η σε αυτούς που δεν το αξίζουν. (2) Πού, πώς, με ποιους συμβαδίζεις- επαγγελματικά και προσωπικά. (3) Πώς να αντέχεις τη δέσμευση χωρίς να είσαι σίγουρος/η για το αποτέλεσμα. (4) Πώς να ελέγχεις τον εαυτό σου και όχι τους άλλους. (5) Να κάνεις ανασκόπηση των τελευταίων μηνών στις σχέσεις που σε ενδιαφέρουν. (6) Πώς να δείχνεις κατανόηση σε αυτούς που ενώ τους συμβουλεύεις από την ψυχή σου αυτοί σε γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Υ.γ. Εάν αισθάνεσαι θυμό επειδή σε εγκαταλείπουν, οργισμένος/η επειδή η οικογένειά σου δεν σε υποστηρίζει όσο θάθελες, ή μπερδεμένος/η  με τις άτσαλες επεμβάσεις του/της  παρτενέρ στη ζωή σου που μπερδεύει την αφοσίωση με την κυριαρχία, ή αισθάνεσαι εξαντλημένος/η με το θέμα σχέση τότε είσαι σε αρμονία με τις κοσμικές δυνάμεις.

 

 

 

Για πιο ολοκληρωμένη εικόνα των αστρολογικών σου τάσεων θα πρέπει να διαβάζεις και τον ωροσκόπο σου.

ΣΧΟΛΙΑ

Τρίτος Οίκος

Όσοι έχουν έντονη έμφαση στον Τρίτο τους Οίκο διαθέτουν ακόρεστη ανάγκη για επικοινωνία, πληροφορίες, γνώση κι την ικανότητα να επικοινωνούν και να δημιουργούν επαφές με διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Ανάδρομη Αφροδίτη

Κάθε φορά που έχουμε ανάδρομη Αφροδίτη έχουμε και το έντονο ενδεχόμενο επιστροφών από το παρελθόν, πρόσφατο, ή απώτερο έως απώτατο. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Τρίτος Οίκος

Τρίτος Οίκος

Όσοι έχουν έντονη έμφαση στον Τρίτο τους Οίκο διαθέτουν ακόρεστη ανάγκη για επικοινωνία, πληροφορίες, γνώση κι την ικανότητα να επικοινωνούν και να δημιουργούν επαφές με διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.

Ανάδρομη Αφροδίτη

Ανάδρομη Αφροδίτη

Κάθε φορά που έχουμε ανάδρομη Αφροδίτη έχουμε και το έντονο ενδεχόμενο επιστροφών από το παρελθόν, πρόσφατο, ή απώτερο έως απώτατο. Από τον Γιώργο Πανόπουλο.